Hypotheek24.nl lanceert nieuwe campagne 'Hoe slimme mensen huizen kopen'
Hypotheek24.nl lanceert vandaag de nieuwe campagne 'Hoe slimme mensen huizen kopen'. Na drie jaar en ruim 8.000 klanten is het tijd voor een nieuwe commercial, opgefriste huisstijl en een nieuwe slogan. 'Hypotheek24.nl - Hoe slimme mensen huizen kopen'
De boodschap 'Hoe slimme mensen huizen kopen'
Slimme mensen regelen zo'n beetje alles online, dus waarom dan niet je hypotheek? Dat bespaart je tijd, geld en kopzorgen. Je krijgt een online hypotheekdossier en kan direct aan de slag.
Alles gaat online. Je hoeft dus geen vrij te nemen voor een afspraak met de adviseur maar doet dat telefonisch wanneer jij dat wil. Je hebt geen papierwerk en regelt eenvoudig alles met je telefoon en je hebt 24/7 inzicht in de status van jouw hypotheekdossier. Met deze campagne laten we zien dat het zoveel makkelijker kan, zoveel sneller kan en, nog belangrijker, zoveel goedkoper.
Bekijk de commercial
De campagne
Je ziet onze commercial op de zenders van de NPO, RTL en Branddeli. Ook hoor je ons binnenkort op de radio! Palen langs de snelweg zijn er ook. Het creatieve werk is in handen van reclamebureau Natwerk uit Amsterdam.
De commercial is gemaakt in een bekende knip en plakstijl. Vooral Monty Python is daar groot mee geworden. Wie goed kijkt, vindt ergens nog een bescheiden ode aan die geestelijk vader. Verder is er veel te bekijken. Kan jij achterhalen hoe de taxi-chauffeur heet? En hoeveel logo’s van banken zie jij voorbijkomen? En wat te denken van de proostende dozen in onze 5 seconden tag-on.
Klaar om te starten?
Kan jij niet wachten om online te beginnen met jouw hypotheekaanvraag? Bereken dan eerst jouw maximale hypotheek. Of vergelijk hier vast alle hypotheekrentes.